.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاخص مهم پلیس آگاهی داشتن خلاقیت و پاسخگویی
هوشمندی، خلاقیت و پاسخگویی سه شاخصه مهم پلیس آگاهی مازندران است.

به گزارش شمال نیوز، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در همایش یک روزه روسای پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در ساری گفت: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی مصمم است تا عملکرد سرانگشتان را مورد بررسی و تحلیل قرار دهد.

وی با اشاره به فرایند اقدامات پلیس در رده های اجرایی افزود : اصلاح فرایند اقدامات سرانگشتان به عنوان افرادی که در خط مقدم خدمات انتظامی در جامعه هستند با هدف ارتقاء عملکرد پلیس و ارائه خدمات مناسب به شهروندان همواره مورد تاکید است .

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه پلیس در پاسخ به دادخوهی مردم به گونه ای عمل کرد که مورد مقبولیت در جامعه واقع شده است.گفت : هر جا مردم با مشکل مواجه می شوند ، بلافاصله با سامانه 110 تماس گرفته و امداد خواهی می کنند.

سردار میرفیضی یکی از راه های افزایش رضایتمندی عمومی در جامعه را سرعت و دقت در فعالیت های پلیس دانست و افزود: این دو مولفه می تواند اعتماد عمومی به پلیس و نظام را افزایش دهد.

وی هوشمندی، خلاقیت، پاسخگویی و چابکی را از الزامات پلیس آگاهی دانست و گفت : بهره برداری از این ملزومات به همراه اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از فناوری نقش مهمی در کشف علمی جرم دارد.

وی یکی از ویژگی های این همایش را تبادل افکار و آراء و تجارب خدمتی دانست و افزود: این رویکرد باید در سایر رده ها نهادینه شود.

فرمانده انتظامی مازندران اساسی ترین وظیفه پلیس را پیشگیری از جرم دانست و گفت : پلیس یکی از دستگاه های تامین کننده امنیت بوده و باید اقدامات پیشگیرانه را توسعه دهد گرچه بسیاری از نهادها در فرایند اقدامات پیشگیرانه تلاش می کنند اما نیروی انتظامی نیز در بعد پیشگیرانه بسیار موفق بوده است.

سردار میرفیضی با اشاره به به نزدیک بودن ایام عید و تعطیلات نوروز بر افزایش خدمات پلیس به جامعه تاکید کرد.باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.